måndag 25 januari 2010

Utmärkelsedax!!!

Utmärkelser!!

Alltid lika kul att få! TACK!!
Jag har fått den här från Virkaholic

Med utmärkelsen följer att jag ska:
  • kopiera awarden till min blogg

  • länka till personen som gett mig awarden

  • berätta sju intressanta fakta om mig själv

  • Välj sju andra bloggar att ge awarden till

  • länka till deras bloggar

  • lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.
  • 1,Handarbete är min meditation..
  • 2,Jag håller på att skriva en bok.
  • 3,Jag kallas oxå för pip.(från Tweety o Sylvester)
  • 4,Lyssnar nästan bara på hårdrock.
  • 5,Äter nutella varje kväll.haha
  • 6,Älskar att skratta ,det e det bästa som finns!
  • 7,Målar i perioder,endast när jag har motivet klart i huvet så det brukar gå 2 år emellan,hehe
7 bloggar
  1. Sunna: .En varm o go kvinna med en massa energi som både ger det ena och det andra i mönsterväg!!
  2. Tant Grön:En ny bekantskap i bloggvärlden som ger vackra bilder på sitt skapande.
  3. Design Katarina: En mycket kreativ mösstillverkare o en mästare på dubbelstickning.
  4. Idas Kreativa:en tjej som tillverkar vackra smycken av virkning.
  5. Virkaholic:En kreativ glad mångsysslare som har en förkärlek att göra alster till sina barn.
  6. Pysselkisen:Här virkas det amigurumi för fullt o hon är orsaken till att jag varit med i vissa amigurumitävlingar o dylikt!!Och så gör hon vackra skapelser!!!
  7. Garnhumlan:Gör många vackra skapelser av helst naturgarn..Mycket duktig kvinna och inspirationskälla till framtida projekt.
  8. Stickebloggen:En nyfunnen blogg som gör otroliga fina hundtröjor o annat fint..

6 kommentarer:

Sunna sa...

Jag blir ju tårmild så rörd blir jag av dina vackra ord, tack snälla

Katrina sa...

Ojoj vad kul! Vad trevliga små ord också!! Får ta tag i det imorgon, har en väska att blogga om ikväll. ;)

Synnøve. sa...

Grattis till den.
Hoppas det är bra hos er.
Kramen Synnöve.

Monica Hansen sa...

Tack!!

Tant Grön sa...

Tack så mycket! :)

Jenny sa...

Grattis till awarden, söstra mi!

Va roligt att du äntligen börjat skriva på din bok...
Kommer ju ihåg att du pratat så mycket om den.

Jisses!! Äter du Nutella varje kväll och är ändå så smal???

*måste börja käka Nutella....Hehe!*

Kram på dej!! //Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...