fredag 9 maj 2014

Explosions box .

Det har ni säkert sett förut..

Jag såg det först för ett litet tag sedan på youtube så tänkte att det måste jag testa och särskilt till en blivande 50 åring. Istället för kort så ville jag göra lite extra, vet att trädgård betyder mycket så kan hon säta foton från det hon planterar lr foton från sin fest.. Med andra ord lite roligare och i fröåpåsarna satte jag in pengarna vi fick ihop! Läckert!


Ni får se själva lite hur det går till men det är ingen tutorial , det får ni kolla själv på Youtube isf, men det är inte så knepigt som man kan tro.. men dock mer mönsterpapper går åt än vad de säger...Har använt mej av Secret garden från Graphic 45, olika dies och så stansar från Martha Stewart...


Kommer att lägga upp en video på dessa för det är mer effektfullt att se det "live".. men det bli i nästa inlägg..

Vi börjar med understa lagret.....

















Gjorde 2 när jag ändå höll på plus att papprena räckte så det andra får jag fixa til lite mer när jag vet vem som ska få det i present...

Må gott o Toodeloo!!




























Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...