söndag 10 januari 2016

December 2015

Hej på er ! Då var det ett tag sen men som tidigare har det vart väldigt mycket så har inte orkat lr prioriterat att göra något inlägg.
Har vart på 3 begravningar sen sist plusjulstök men det har gått i stilla mak då kraften har sinat på grund av bortgångar. .. 😵
Iaf lyckades jag ändå få ihop brossan julklapp gjorda i raggis och en krage till mej i 7 bröder garn. Mönstret från svarta fåret.




I sista minuten blev jag oxå lr med alla julkort.

Lyckas oxå göra ett decoupage ljus med servett, funkar ga ska bra tillsdetbrunnit ca 7 cm , sen blev detbål och så blev min duk fördärvad av stearinet... 😣
Gjorde några present tags med och ett ort till ågren som blev hela 25 år!!


Också pyntade lite grann med egen virkad juluggla och lite hemmagjort julpynt i gran


Nu får jag Sparar ite bilder tillrätta gång, sen God fortsättning  på er alla och var rädda om varandra  😉
ToodeLoo 😃 

1 kommentar:

Lady Gaggig sa...

Jag är så usel på att både läsa och skriva blogg nuförtiden. Men ibland så! Så mycket vackert du har gjort....både stickat och papperspysslet! Önskar vi bodde närmre varandra så vi kunde suttit tillsammans ibland...både jag och L saknar er väldigt ibland!
Så tragiskt med alla bortgångar och nära och kära du har förlorat. Livet är hårt ibland och man ska tydligen prövas då och då.
Stor kram och var nu rädd om dej. Hoppas och önskar att vi ses snart....
Jison

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...