fredag 14 juli 2017

Nya saker att testa ;)

"Nu är det sommar, nu är det sol "....

Hrmpf.. knappt här iaf, väldigt få dagar men men det grönskar som bara den och våra älskade svanar med svanungar har flyttat , snyft.. Fast vi kan följa dem om vi vll , de är i grannens damm ett par km härifrån ! Jepp granne, så är det när man bor på landet hehe..
Nåja nu undrar ni har hon pysslat nåt då , jo lite grann. Här kommer en sumering..

Prövat på att rosta saker , det var hemskt roligt faktiskt , så det kan jag rekommendera.





 Blev äntligen klar med mina Analmeiset sockar , tagit ett år , hehe (annat kommit emellan )

 Sen såg ett grstis mönster på stoff och stil så var ju tvungen att virka dessa !


Ett babykort för https://instila.se/

Sen små pl byten , en som visade upp såna här så då blev jag sugen på att göra några , så dessa är till tre vänner ;) (fram och baksidor )








Ja tydligen har jag hunnit med lite att göra i juni och  tills nu . Det är bra med att blogga då , för fast jag kan tro att jag har inte gjort så mycket så simsalabim , johepp det hade jag tydligen..
Hoppas ni oxå är kreativa där ute för det gör gott i själen ..

Må gott och
ToodeLoo ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina saker du gjort / malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...