måndag 28 maj 2018

Scrappat ett Resealbum av matavfallspåsar.

De säger det är "spring cleaning " på bloggen inställningar nu i samband med det däringa GPDR , jaja iaf så ska datorn min också in på en rensning så tänkte passa på lägga in mina videos på några av mina album jag har gjort.. 


 Det här blev ett stort album att kunna fylla det mycket både med sparade biljetter , t ex och foton för en tjej som fyllt 50 och reser mycket..


 Här är en liten notebook som jag har lagt i en av fickorna som extra till att skriva  och fylla lite till, (gör en till nu ) hehe

(OBS!! Attans går inte att öppna upp men visar upp dem på FB på minialbumssidan annrs om jag inte kan få igång de här )

. Några var för ett tag sen men känner ifall något blir raderat så vill jag ha dessa här.. Kommer bara lägga in de lite snabbt men vill man se de senare kan man trycka på etiketternas Album så kommer ni till dem , må gott i värmen!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...