tisdag 26 juni 2018

"Jag tror , jag tror på sommaren "

Hej hopp snart mitt i sommaren ! Har ni pysslat nåt nu när det varit så fint väder ? Emellanåt har det faktiskt varit skönt att få vara ute i vackra naturen men klart det sk pysslas lite grann..
Får se vad fotona visa för komma ihåg vad man gjort är det lite värre med , hehe

 Jodå , så att jag blev klar med barnens kusins tvillingar som ska komma senare i höst ! Så kul!
 "Vi bor på landet och där vi fann det .."
 MUUUUUU!
 Härliga jungfrusländor har vi gott om i år .
 Passat på att måla utomhus ,kreativ meditation.
 Och så min systerson blir hela 6 år!!
 Måste ju så klart ha ett insektshotell!
 Så härligt det var attt få göra denna mixed media tavla hos Skaparlusten.
 Svanarna , innan de fick ungar och innan den ena föräldern bara försvann. Håller tummen var dag att den som blev kvar fixar att ta hand om sina fyra växande ungar nu !
 Måste ju relaxa lite ..

Systerbarnen älskar ju snapchat!


 Några kort för Instila  http://instila.blog.se/category/inspirator-asa/




 Min kactus BLOMMADE , såg ut som alienarmar men jisses såå gott dem luktade , njöt varje sekund för 24 tim efter så vissnade den :(

Ja som sagt haft lite sommar feeling får se vad mer det ger, så ha det gott till nästa gång.
ToodeLoo :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...