måndag 22 april 2019

Bullet Journal och lite annat nytt :)



Hallå hej på er !
Det var längesedan jag skrev nu men har vart mycket med allting och då inte haft lust så men nu får jag äntligen ett ryck !

 Har hittat en ny hobby som heter Bullet Journal .
Det går ut på att göra sin egen almanacka kan man säga. Då väljer en också hur upplägget ska vara och så vidare med t ewc listor för vad man ska göra , har gjort olika dieter , motion osv ..


Ja man kan göra PRECIS som man vill , rita, kladda , stämpla , klistra .. Jag har den till att utmana mej själv till att måla så mycket jag kan , helst på fri hand ... Visst kan bli lite press men det behöver det inte bli iom en väljer ju själv..






 Har hela tiden i bakhuvudet att göra det jag hinner /orkar med så ofta blir det bonus med att fortsätta. Använder mej av en dottet journal /den har prickar så blir det som en riktlinje vart man är plus det fördärvar inte "bilderna " man gör heller.. Finns alltifrån dyrare (Lechtrum) till TGR s varianter .. Jag personligen gillar den sista, funkar bara till mej men vill man kladda mer med akvareller så blir det svårare . Använder mej av vattenbaserade Tom Bow , ecoliners och nu hittade jag fiberpennor till bra pris så kör på dem och så klart tusch ink, fineliner.

Här visar jag upp aprils månads tema , det är så JAG gör . Väljer tema för varje månad och bestämmer vad jag ska rita i den och en födelsedagslista , to do, och en budskapslista ..minst och veckodagar och översikt .. Sedan är jag nöjd ;)




Som vanligt kommer jag visa er vad jag hittat på och lägger upp det .. Denna gången har det ju varit lite mer kul med påskaen så har faktiskt förberett att nålfilta lite fler kycklingar och ull ägg..




Provade också på att göra en större mu i "valnötsskal"

Ja jag gillar ha olika projekt att skifta med , men sån är jag ;)



Hoppas ni haft en fin påsk och så får jag se om  ni hittar hit igen ..
Må gott ! ToodeLoo <3 p="">







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...