torsdag 2 maj 2019

Färgklickar...

Hallå hejsan !
Vart på en snabbbträff om Art Daily . Typ art journaling fast man ska skapa nåt varje dag så egentligen skulle jag väl gjort nåt som gick snabbt . men har inte använt min Art journaling bok så många ggr så tyckte det var dags att använda den .


Så sagt och gjort . Månadens färger gick i typ lila och vinrött så det blev min tolkning för dagen!






Påsken hann nästan vara innan jag fick tummen loss och gjorde några .


Sett fram emot den länge men när jag väl skulle göra korten så försvann nästan lusten . Så kan det bli ibland.



.Just nu är vi i början av maj , så får väl sätta mej ner och tänka ut nåt bra tema för denna månaden i min Bullet journal ..
 Vad har ni för tema som har en sådan ? 

Må gott , ToodeLoo :)







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...