onsdag 22 december 2010

Nu är det brååååååååååååttom....

Har ju glömt att visa er julkorten jag skickat....Målade dem själv i år igen..Visst är scrapbbooking fint o så men himmelens dyrt och jag har redan en dyr hobby!!HAHA lr 2...Att måla och G A R N!!!
KOnstigt att GARN kan göra en så glad o lycklig,fattar inte det ..HAr blivit en riktig GARNnörd..HAHA Fast en lycklig sådan så det bjuder jag på att man anses som konstig för andra som inte delar min passion .Men som tur är ,är det många med mej som faktiskt gör det!!!

Är glad att jag har den hobbyn ,finns dem som INTE har någon alls..hualigen säger jag bara...
Iaf håller jag på med en julklapp(så klart) Hoppas på att bli klar idag för nu är det bråda tider..Dottern ÄLSKAR kor så har gjort en klar och detta är den andra..
Var så praktiskt att jag köpte broderiet till en toarullehållare och sen har jag skaffat mer väv och ramar och voila så kan jag använda mönstrena om o om igen..Finemang!!
Och jag själv har alltid blivit kallad för pip,och kylling så då passar detta ypperligt!!!
Så det är jag o doteran min på broderiet,hehe =)

Annars är det upptining av revben som står på agendan idag..Imorrn är det potatisgratäng och broccoli i ostsås och revben som ska göras..JAvisst ja ,måste tina grädden oxå till ris ala malta..

Ja ni har väl oxå massor att göra!!
Fattar ni att det är JULAFTON om 2 DAGAR??????

Det gör inte jag iaf...

Har gjort en massa mobilfodral som familjen får välj ut vilket som passar och så..
Och så har jag öppnat det sista paketet i adventskalendern!!

Här gömde sej en julgransprydnad ,jättefin!! Och en duschcre´me!! Tack så mycket Eva för din fina kalender med alla överraskningarna...Det var nästan så man blev barn igen...!!hehe

Nu önskar jag er alla en härlig och fröjdefull jul!!

ToodelOO =)

Tur man har tomten

6 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Jeg kommer innom for å ønske deg en riktig god jul:) Kjempefine mobilvottene ble:)

Maria sa...

Så fina julkort du har målat! Och kossan är så söt. Lycka till med alla förberedelser och ha en riktigt GOD JUL!

Evas Pyssel sa...

Vilka fina julkort du har målat !!!Roligt att ge bort egen design, eller hur ? Men söta Pixi det är ingen julgransprydnad......det är en duschboll. Tawashi heter det också. Den ska du ha när tvålar in dig i duschen eller badet eller handfatet. Du kan tvätta den som vanlig fintvätt !!!
Ha en jättemysig julhelg önskar Eva

Anta sa...

Vilka fin kort du målat. En sån toarullshållare med kossor har jag oxå gjort till min dotter som är kogalen och jag har även gjort sånna mobilvantar som familjen ska få i julklapp. Och så vill jag önska dej en riktigt God Jul ta det lugnt i julstöket. Kram

Hedvig sa...

God jul till dig också! :)

Jenny sa...

Önskar Dej och De Dina en riktigt GOD JUL!!
Ta hand om varandra och bara ha det bra!!

Kram, Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...