fredag 10 augusti 2012

Mosters pärla!!



Semestertider hägrar fortfarande och vi fick oxå smaka lite på den iom Syrran med familj kom ner ett tag. Jag har inte sett min systerdotter sen dec så jag tänkte att hon är nog avvaktande och blyg men ICKE!! Hon kastade sej i min famn när vi sågs och kramade mej länge! Vilket inte är vanligt då hon inte är direkt kramig av sig!!Och sen så pratade hon och kallade på mej mycket, moster hit och moster dit !Så häääärligt det är att vara så populär!!HEhe..


.De har fått tillökning som jag visat tidigare, en liten pöjk som nästan bara sover så B fick all uppmärksamhet och det kan hon behöva när det är mycket med bebben annars!!
 



Hon fick fjärilsvingar o diadem av mig som hon hade mycket, sen lekte hon mycket med hundarna fast hon var lite rädd men det gick över snabbt.
Vi kollade in lavendeln som jag lämnat till de vackra humlorna för de måste ju oxå ha mat..Visst är det fint, säkert ett trettiotal humlor som delar på de!!

 

 Sen fick Moster Åsa oxå ett paket ända från Hudiksvall!!
Wow har ni sett!! det vill man gärna sätta tänderna i(metaforiskt dock det inte är tandtråd precis) =)
350 gr, 40 cm stort nystan, det var inte dåligt minsann!!
1100 m vad tror ni det räcker till?


Det var ett roligt besök och ser fram emot nästa gång vi ses! Måg ott alla!!

Toodeloo =)











2 kommentarer:

Anta sa...

Härligt med småbarnsbesök, det där nystanet vilken fin present, det räcker till en kofta jag stickade min cirkelstickade kofta i det garnet mönster på Drops. Ha en fortsatt skön "sommar"

Evas Pyssel sa...

Vilken sötnos !!Garnet räcker till många fina sjalar med kärleksknutor, vilken vacker färg. Underbart kort med lavendel. Jag beundrar sådana blommor på avstång annars får jag nysattack !! Kram Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...