måndag 29 juli 2013

Bröllopskort

Min mans brorsdotter har gift sig nu i helgen så svägerskan ville ha ett kort till de, så tänkte jag gör ett par stycken när jag ändå håller på.


Gjorde de i gammeldags tema (ifs är nästan alltid mina kort influerade av då tid) men tycker det är så fiiint, så det får bli så här.. Detta är min stil mer lr mindre.




De var roliga att göra med denna diesen och spetsen kommer från mina gömmor, som har varit min farmors så mycket vintage är det..



Det kan man kalla mitt överkast oxå för.. Jag tror det är ca 40 år gammalt (lr vad säger du Mona?)
Vågade knappt tvätta det men gav mig på det häromdagen så det fick torka ute i det vackra vädret.. Finns det någon härligare syn lr doft ?hehe..



Lavendel är oxå en gammal växt, fast hos oss är den bara 3 år gammal och växer frodigt.
Är det någon som vill ha lavendelblommor innan de blommat färdigt så hojta til, för har redan så mycket så vet inte vad jag ska göra mer med den  i år..



Må gott alla,

ToodeLoo =)















Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...