måndag 5 augusti 2013

Stickat.. o lite Hello Kitty

Svägerskans tös är tre år o super förtjust i Hello Kitty. Visste inte det förrän efter vi firat henne så bestämde mej att göra en överrasknings försenad present i form av HELLO KITTY...

Hon kommer nu i veckan så håll tummen för att den passar..



Har glömt visa er oxå vad jag fick av syrran!! En hel Eskimå kasse, härligt men vet inte riktigt vad jag ska göra, 10 nystan har jag...Några förslag?




Håller annars på med min julekofta fast färgen säger inte att det är särskilt juligt, typiskt men å andra sidan kan jag ha den hela året o inte bara på julafton, hehe..




Må gott i värmen, själv håller jag mej i skuggan.. !

ToodeLoo =)








1 kommentar:

Mia sa...

Oj, har du det varmt? Eller kanske har det slagit om till kallare, regnigare väder hos dig också nu. Här ösregnar det och känns som mitten av okotober idag. Typiskt, jag som har min sista semestervecka, får tid till mys inne i stället..
Så fin mössa, den måste en liten tjej bli glad för. Hello Kitty är visst något stort har jag förstått. Eskimo är ett tjockt garn, inte sant? Undrar om jag inte stickat en poncho en gång av det garnet, varm och mjuk..
Ha det gott i värmen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...