lördag 24 augusti 2013

Min kofta

Min väninna hade gjort en sådan grann kofta med massor av flätor och då sade jag att det kommer jag inte att fixa , för kommer att blanda ihop allt så det var ju jättesynd för den är ju så himla fin.


 Men då ville hon sticka den till mej med tillhörande mössa, istället för julklapp fast jag betalat allt garn och tillbehör kändes det ändå så dumt iom jag kan ju faktiskt sticka men hon ville göra det ändå så mycket finare present än denna kan man leta efter! Den är stickad i Karisma, drops garn.
 God Jul på mej !


 






 Må gott!! ToodeLoo =)



4 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Gu´sååå läcker !! Vilken julklapp !
Kram Eva

Mia sa...

Grattis, vilken vacker kofta. Flätmönstret var riktigt speciellt, ska spara på den ideen, det mönstret var helt tufft.
Gud jul :)

skapa och inreda sa...

Men oj! Vilken julklapp!
Helt otroligt fin.
Annika

Katrina sa...

Ojoj verkligen en häftig tröja! Vilken lyxig present också!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...