torsdag 30 januari 2014

Altrad bok..

Nä nu får jag visa er nåt som det var ett tag sen jag gjorde, kanske mest för att inspirera mej själv..igen , för nu har jag ingen lust och har inte haft det på några veckor att scrappa..


Känner bara bläää när jag ser grejorna... men men det kommer väl igen... Snyggt blir det iaf ibland.. Som denna gamla utlästa pocketbok som jag fick tips på en sida på FB  att altra. .



 Någon frågade mej ,"Vad har man den til" Jo helt enkelt som prydnad..lr dammsamlare som det lätt kan bli... Men  ibland är det fint med prydnadssaker!! =)

(Tyckte det var jätteskoj att vika sidorna faktiskt, men satsa gärna på en 300 sidors bok, blir snyggast så! )



Se själva!





ToodeLoo =)





3 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Jättesnygg bok. Vad roligt att ha/få en sådan. Det är allt lite stiltje den här tiden.det märks på bloggarna. Snart blir det vår och då vaknar pyssellusten igen, tror jag.
Kram Eva

Hedvig sa...

Superfin! :)

Anonym sa...

Vad fint det blev

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...