fredag 4 april 2014

Dags..

...till att komma igång med systerns barns julkalender...
Ja.. kanske tidigt , men gilar när det inte kommer i sista minuten iom jag inte vet riktigt hur lång tid det tar samtidigt som jag håller på med Biancas sommarkofta..
Ja efter den och kalendern så ska jag inte sticka nåt till de på länge.. Nu får det räcka för ett tag, så får ta tag i min julekofta så den kan bli klar denna julen iaf, hehe..

Iaf måste jag visa hur kalendern ser ut, fick mönstret i present och den är så annorlunda så den är så kul så klart de ska ha en sådan och nu börjar de bli tillräckligt gamla så det kan bli kul för dem att öppna små dagspaket!..

Nu är det inte hela jag visar men ni får en uppfattning hur den ser ut..



Visst är den speciell?



Ha en trevlig helg o vecka om vi inte "hörs " innan..

ToodelOO =)



2 kommentarer:

Mia sa...

jo, nog är du ute i god tid! men tuffa tomtar är det, säkert jättekul att brodera nu också:)

Anelma handarbetar sa...

Det gäller att vara ute i god tid, för jag förstår att det tar lite tid. Blir en kanon kalender tror jag.

Kram Birgit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...