lördag 4 juli 2009

I have a dream...


Man kan ju alltid drömma för drömma, det e gratis ! hehe

6 kommentarer:

Jenny sa...

Wow! Klart man får drömma, fast jag skulle då inte våga köra ett sånt vrål-åk...Huh!
Dom susar ju förbi och bilarna ser dom knappt....):

Håll dej till att drömma, annars blir jag orolig för dej...

Kramis, Jenny (:

UllaJohanna sa...

Är för feg för såna farkoster :-)! Men lite tjusiga är dom allt!!!

Kramen!

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Jag har nån liknande dröm, har redan nu förvarnat maken om att jag ska ta färdigt mc-kortet nästa sommar ;)

Visst är det nästan bud på virkklubb ;)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!!WwoooooooW!!
Härligt!!!

Tack för rara oed..jo jag tackar jag...går ju inte att sluta virka ju...men så kul...sugen på att pröva på nåt bakverk nu;)

Ha en jätteskön söndag!
~♥Millemamman-Kramar♥~

Handarbete/Pyssel sa...

Ja, det är tur att det är gratis att drömma!
Och drömmar måste man ha, annars kommer man ingen vart!

Hur går det med trädgårdsmusen?
Själv har jag inte kommit längre än i inlägget där du lämnade kommentar. Men i eftermiddag sätter jag mig nog en stund! =)
Längtar ju tills den är färdig!

Ha en bra dag!

hugan sa...

Men tack! Här är du ju! som jag letat och undraat vart du tog vägen?! Såg i en kommentar att du hade en ny blogg, men inte tänkte jag väl på att det skulle vara ny adress åxå! Nu fattas bara J (enny)..

Dröm på du bara, sålde mitt drömåk för ganska prick tre år sen, fast det var mer racerstuk på den ;) Saknar den icke, så allt har väl sin tid som det heter..

Virka en trädgårdsmus var ju en fasligt söt sak, fast jag vet inte om jag kan virka..! :)

Ha nu en fortsatt fin dag!
kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...