söndag 6 mars 2011

Ett år äldre!

Jaha då var födelsedagen över för detta året ,och det var en bra dag!
Vi hade inte sagt till så många att droppa in men det blev fullt hus ändå nästan hela dan.Så det var tur att guben hade handlat "köpekagor o köpetårta".Lite av släkten kom oxå med blommor och gratulationer!Jättetrevligt!!

PÅ morronen blev jag firad av familjen.Fick en pilatesboll av barnen,mycket bra för en värkande rygg,sitter på den just nu istället för en skrivbordstol!Perfekt.

Rosorna fick jag av guben,så fiina o en stekpanna,då jag klagar hela tiden på mina gamla som inte funkar längre för allt fett rinner bara ut och ner på plattan..Så slipper han höra mej klaga mer ,HAHA!!!

Fått KatVon D´s första bok av en väninna!! Sååå kul,har ju önskat mej den oxå länge och nu fick jag den!! Wow,verkligen roligt!!
Av en annan fick jag detta setet,med mönster o garn tycker hon att jag ska göra mej ett sommarlinne!!Bra tanke faktiskt,haha,har vart så dålig på att göra saker till mej själv så klart det är på tiden!! Jättefint!.

Sen fick jag mer garn,cacao och en bra bok ,verkar det vara som av en till väninna!!.

Blev verkligen bortskämd,sen fick jag höra att det kommer mer på posten från mina syskon bl a,så det ser jag fram emot!HAHA..

Jag känner mej som ett barn ,vissa födelsedagar och denna dan var det så!HAHA..
Men det kan man väl få lov att göra ibland.
Saknar mamma o pappa så tror det är därför jag blir lite mer förvänansfull på vad som ska komma skall för det känns som det fattas nåt iom det inte är med oss längre och det är ju så..
de fattas mej ,mina syskon och mina barn..
Sorgligt men sant.
Håller sj stenhårt på att fira födelsedagar pga det tror jag,men sen är det inte alla som delar den uppfattningen och det kan jag inte göra nåt åt ,bara detta och igår var en lyckad och bra dag!!

Sol har vi idag med så härlig söndag på er !!
ToodeLoo =)

12 kommentarer:

4U2 sa...

Hurra, hurra, hurra. Gratis på din födelsedag som verkar gett dig mycket trevligt.
Jag älskar paket så ser alltid fram mot bemärkelsedagen, just att inte veta vad som ligger i paketet!

Rosenvante sa...

Hipp hipp HURRA!
Grattis. Vilken uppvaktning du fick och vilka fina genomtänkta paket.

Renée sa...

GRATTIS! Fina presenter du har fått, vilken lycka att få garn! KRAM

Sunna sa...

vilka underbara paket, verkar som du haft en riktigt bra dag Grattis

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer:) Så mye fint du har fått:)

Emilia sa...

Vilka fina presenter du fått - grattis i efterskott ;)

Anta sa...

HIPP HIPP HURRA grattis på födelsedagen och vilka härliga presenter och uppvaktning.
Ha en härlig vecka Kram

Pixi sa...

Tack snälla NI!!! =)

Paradiset Kaos sa...

Grattis i efterskott!

Fiff sa...

Grattis till dig!

Hedvig sa...

Grattis i efterskott! :)

Maria sa...

Grattis i efterskott! Härliga presenter du fått. Ha en fortsatt trevlig vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...