onsdag 2 maj 2012

Våren på ingång för fullt...

Hej på er !
 Det var ett tag sen... Så här länge emellan bloggvarven har det inte varit innan,men som ni vet har jag inte mått bra o gör det fortfarande inte .

 Har haft väldigt ont i mina svullna fingrar och det har tagit ett tag att få ner det, nu funkar det bättre så då går det lättare med handarbetet men det har inte blivit långa stunder med det heller...
 Mycket som känts jobbigt men nu är våren här så hoppas på bättre tider.. hehe..

Har gjort ett pippi inspirerat fodral till min telefon iaf,
annars har jag varit på min första tema scrapkurs, där vi fick göra ett resealbum!
 Hemskt kul och fint blev det...
 Har oxå målat lite melllan varven men mycket mer än så har det inte vart men hoppas som sagt på mer energi..

Såg den här vackra skalbaggen, tur den skimrade annars hade vi kanske trampat på den..




Vi är iaf ute och ser lite härliga saker ,
har vi ju fått vackra vitsippor att titta på, eheOch vovvarna kan iaf sitta fint när det vankas godis,hehe !Idag är det sol igen o me like it, ska ut nu , ha det bra allihopa!!
ToodelOO =)

7 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Synd att du inte mår bra. Hoppas att våren kan lätta upp det. Det är så mycket vackert att titta på. Var temakursen hos PEMA ? Jag är så sugen på att köra dit när de har någon scrapträff. Har varit på en och det var jättekul.
Trevligt mobilfodral du har virkat.
Ha en skön dag !! Kram Eva

skapa och inreda sa...

Hoppas att vårsolen och allt det härliga i naturen kommer att göra så du känner dig lite bättre. Jättefint mobilfodral :)
Kram Annika

Pysselfarmor sa...

Förstår hur det känns i fingrar (lederna) - hade ett skov den senaste månaden...undrar varför det liksom dyker upp på vårkanten ??!!
Vilken fin tavla du målat...jättesnygg! Tänk så fort våren och solen kom. Helt underbart i naturen nu - ja även på trappa och balkong - riktigt varmt att sitta ute och njuta!
Insekten du såg tror jag är en guldbagge ;-) jo den heter så det är inte "bara" ett filmpris...
Ha det gott och var rädd om dig!

Evas Pyssel sa...

Hej igen !!
Pematjejerna är fantastiska att ordna träffar. Vi var där på scraplopp i höstas och som jag sa... det ska bli fler gånger. Och jag ska komma ihåg att tala om för dig när det blir. Då ska vi ses där.Ingen idé att du letar efter mig i FB. Jag är inte med.
Kram Eva

4U2 sa...

Nu går vi åt rätt håll i alla fall så solen kan få upp några leenden. Imponerad ändå att du överhuvudtaget hunnit så mycket med trots det onda och allt. Kram

chissra sa...

Vad vackert du målar. Du är så himla kreativ och skapar så vackert.
kram

Emilia sa...

Vilket fint fodral!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...