lördag 3 november 2012

Har scrappat ...

Är så stolt att jag lyckats göra ett eget minialbum inom scrapping.. Riktigt skoj var det  och nöjd blev jag!Ett dragspelsalbum.


Men kände att jag måste ha mer kött på benen för att utvecklas så jag anmälde mej till en
 scrap kurs förra helgen! Vilken utmaning!! Den varade i nästan 8 tim nästan bara sittandes, så det var tufft för ryggen men jag vill hela tiden pressa mej själv och se vad jag klarar av och jag har blivt bättre så tänkte "Det får gå som det går annanrs får jag väl packa  ihop mina saker och åka hem! Men vet ni vad?? Jag FIXADE det!!!

 Wow och det var dessutom jätteroligt! Jag har bara vart på en liten kurs innan och här var det massor att göra, och mycket saker som jag lärt mej..
 Men vi blev inte klara så vi får komma tillbaks och göra klart senare så det är bra!!

Blev ju inspirerad så nu har jag köpt mej en riktig skärmaskin och fler mönsterpapper och lite roliga stämplar och stansar så kreativiteten får gärna komma ofta nu, det är vad jag hoppas på iaf för det har varit trögt länge iom jag har mått faktiskt dåligt mycket länge nu , så därför var det extra skoj att jag faktiskt kunde uppskatta nya saker och tycka det var roligt.

Vi har firat våran stora tös oxå och hon gjorde supergoda kanelisar till oss..

 Vi firade henne med beställning av köttfärslimpa och jordgubbstårta med familjen, så det var en bra dag! Vi har haft flera roliga inensiva dagar då hon har stannat en vecka så det har vart skönt för det är inte så ofta hon kommer och hälsar på längre så vi får passa på och ta vara på alla tillfällen som ges för att vara tillsammans!

Nu har de äntligen tagit majsen så vi kan se ut igen, så det firade vi med en härlig promenad med voffsen denna vackra dag..
Må gott alla.
ToodeLoo !!  =)


























5 kommentarer:

Helena sa...

Tjusigt! Det är så skoj att scrappa när inspirationen verkligen kastar sig över en.
/Helena

Mia sa...

Du, snacka om smaskiga bullar :)
Scrapbooking och mig har liksom inte helt träffat varandra ännu. Jag blir helt imponerad av dina alster, ser jättefint ut. Så kul att du fått igång en ny, motiverande hobby, det behövs nu om hösten i mörkret :)

MOONLOVER´S sa...

mmm bullar =) Jag höll på på S.b förut oxå, fick hem packet en gång i mån så satt man och pysslade =) Skojigt!! Kram på dig

Annika GW sa...

Ja, det finns nog mycket att lära inom scrapping. Det finns ju hur mycket fint och inspirerade material som helst!/ Annika

Hedvig sa...

Jättesnyggt! Ser ut som du aldrig gjort annat än att scrappa! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...