lördag 29 december 2012

Ett Gott Nytt År!



Så klart julen har varit intensiv , det har den väl varit hos de flesta kan jag tro.
Otroligt egentligen att det ska hinnas med så mycket men det är väl så det ska vara..


 Vi var på ett julbord i slottsmiljö.... Det är alltid kul att få se hur det är innaför sådana murar och insupa den gamla miljön som oftast finns..
 Känna tidens vingar.. Men här var det ett ganska modernt och renoverat men jättefint i miniformat...

Typiskt var det den dag som det blev världens snöoväder på men det gick bra, men mysigt är det att äta julmat när det snöar ute.
 Så var det dags för julafton, så här fint dukade tösen up för oss.. 
Och granen var klädd lille julafton med klappar under... Hade en släng av influensan men lyckades stävja den nåt sånär så det kunde kännas som (nästan) som vanligt.Tacka vet jag vitpepparkorn, ta ca 8 st och svälj varje dag när man känner sej illamående o konstig så brukar det hjälpa..men som sagt varför stressa egentligen, så fick släppa allt sånt och bara göra det viktigaste och då funkade det så man inte låg liggandes på julaftonskvällen..
Samma filosofi har jag nu inför nyår, det viktigaste är dock att man är tillsammans sen är allt annat bonus.. Tänk på de i Ryssland..-60 grader..JISSES då har man det VERKLIGEN bra!


 Så ett Gott Slut och Ett Gott Nytt år!
Var nu försiktig med raketerna.. själva ska vi distrahera våra hundar så mycket det går så det inte känner sej så rädda av de raketer som folk skjuter upp förhoppningsvis bara vid 12 slaget!

ToodeLoo  =)

2 kommentarer:

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Jag har inte varit på julbord sedan jag slutade på mitt förra jobb tror jag... Måste se till att komma iväg nästa år, det är lite mysigt ändå...

Ang bokstäver och så på bloggen så håller jag på med en stor företagslogga för ett stort företag i stockholm, när jag har levererat och de har fått se den så kommer jag visa bilder på bloggen :)

Gott nytt år på're!

Hedvig sa...

Ett riktigt gott nytt handarbetsår önskar jag dig! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...