lördag 13 april 2013

Baka liten kaka....

Det går lite upp och ner.... även då med kreativiteten men jag försöker ändå hålla det vid liv.. för det är att bejaka min själ med mumma när jag får/kan vara kreativ...

Har börjat lite med kakorna från mönstren från dessa böcker..


Tycker det är jättebra att ha dessa mönster samlade så man slipper hålla på med lösa blad så är jätteglad för de här!
Kokosbollar och oreos..



Kanelbullar(med helt fel färger men kanske kan funka ändå)? vad tror ni?





Nästa steg blir maränger..tror jag .. det finns ju så mycket roligt att göra!! =)

Måste visa dessa papper som jag köpt i min lokala scrapbutik!... Har massor med mösterpapper men kan ju aldrig låta bli att köpa några iaf..Det har nästan blivit som garn...måste ha!!! HEHE






Har en hoyaplanta jag fick av en vän vars dotter skulle kasta, så den fick jag.. Efter ca 1.5 år med ny jord och näringspinne så kom de första blommorna!!


 WOW!! SÅÅÅÅÅ FIIINT!!!



Då är det bevis på att de trivs, och det är inte det lättaste att porslinsblommor gör det.. HÄRLIGT..!!

Önskar er en fin helg och bra vecka  !!

ToodeLoo  =)















4 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Det är så roligt att virka kakor, dina blev så fina.
Ha en bra dag.
Annika

Anelma handarbetar sa...

Det finns mycket fint att virka i den boken. Boken väntar på att jag ska virka något också. Just nu är det stickning som gäller.
Dina kakor är jättefina.

Kram Birgit

Carina sa...

Fiiiin blomma o vilka bakverk, man blir sugen på riktigt ju *dregel*
Jaså det var du som var hon på instagram hihi jättekul ju ;*)
Kram

Evas Pyssel sa...

Jag har lånat boken i bokbussen och virkat några kakor efter den. Bullarna är ju så läckra.Det är så himla kul.
Kram från Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...