söndag 18 januari 2015

ATC. Våga utmana sig..

Ni som följer mej vet ju att jag brukar vara med i Skaparlustens ATC utmaning oftast varje månad , denna gång gick det ut på att utmana sig själv och då jag knappt gjort något i mixed media så gick mitt tema i det och embossing..

PÅ alla har jag stämplat med staz on ( vattenfast färg) , på några har jag kört med embossingpenna och sen pulver på det , och distressat över på t ec klockan med olika färger...


 På dessa har jag tejpat alufolietape ,embossatt och sen staz on. På den guldiga har jag dessutom målat med embossingpennan och sedan pulver som då så klart fönats..

 Här är olika färger av embossingpulver på staz on stämpel från La Blanche, detta var roligast, och som sagt knappt gjort något sådant här förut men hade allt hemma så det var skoj och blev bra med tycker jag..

Må gott alla!

ToodeLoo !!







Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...