onsdag 28 januari 2015

Scrappade askar..

Hur har ni det ? Massa snö lr ingen alls som här?
Vi hade det i en halv dag och var så vackert när man såg svanarna simma i den halvfrusna dammen med det vita men nope , ännu har snön uteblivit  så gässen frodas ute på åkrarna..

Märkligt att de kan känna på sig hur det kommer att bli , avgör om de flyger till varmare breddgrader lr inte och för andra året i rad har de stannat kvar..

Fick en vacker bukett av svärmor trettonafton som jag måste visa upp.... Lite vårligt över den!..





Jaja iaf så har jag teröttnat på min "julekofta" som jag kanske inte blir klar med till nästa jul heller känns det som så har gjort annat som ni får se nästa gång.. Men scrappat lite till har jag gjort och denna gången småaskar, typ tändsticks, men man gör asken själv med.. så här ser de ut ..












Kollar ni in konståknings EM? Det går ju i globen i år så extra kul för denna gången är det inte mycket man behöver missa, hehe .Det är ju så vackert!!

Må gott .
TooodeLoo !!




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...