söndag 11 januari 2015

Ice resin smycken

Känner mej trött och sliten men det gör väl ni med , med alla helger som varit .. känns ju som om allt sker just i december månad, pust.. Men nu är det slut med storhelgerna ,

 För mej är allt jobbigt men härdar ut och går igenom det..Har ingen kraft snart men så är det mellan varven hos mej , därför är mina hobbies jätteviktiga för mej men när man knappt orkar hålla gnistan vid liv lr sätta sig och göra det bästa man egentligen vet att det är då är det illa men jag gör det till sist för vet att det kommer någon gång så  kommer det igen så därför är rutiner  viktigt och härda ut, är mina motton för mig..

Låter hårt men det är min vardag , därför jag i stort sett bloggar för jag ska påminna mig själv om att jag KAN göra något ibland, och att det t om kan bli bra .... Det peppar míg när jag glömmer att "nä jag har knappt gjort nåt och Nää inget fint kan jag göra " Jo det  kan du visst det , titta här ".. Så är det med min blogg, då tittar jag här när jag har" crappy moments" och minnesförlust..


Sedan blir jag så inspirerad av andra med och vill testa på nya saker som med det här jag gjort med Ice Recin.. ett medel som stelnar och blir genomskinligt..



Fick gubben till att kapa mina  gamla silverskedar från farmor(bara några de andra använder jag) och böja till dem och borra ett hål i spetsen på dem så blev dem så här...



För en gångs skull så blev det bra (nästan) med en gång, hehe. De härdade iaf och blev coola..
Skelettet ser ut som om han kommer upp från isen, jag har i lite pearlmaker för den effekten..
Ugglan i steampunkstil har jag i vanligt guldglitter och trollsländan ser ut som om den har fått frost med hjälp av glitterstickles..

God fortsättning!

ToodeLoo!!

1 kommentar:

Kattis sa...

Åh jag känner så igen mig. Det blir lite mycket ibland (man kan inte gå på dom en "vanlig frisk" människa) så det är så viktigt med hobbyn!
Jättehäftigt med att göra silver skedar till smycken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...