måndag 9 februari 2015

Förvaring av dies.

Hejsan svejsan i vårluften ! Ja iaf här nere har vi 8 grader varmt och talgoxen hörs överallt! Lovely!!! Då är det snart dax för alla hjärtans dag, är det nåt ni firar lr?
Själv är jag inte speciellt romantisk men et gäng blommor tycker jag är uppskattande och blir varm av så får hoppas guben kommer med lite sånt, själv får han godis av mej , värmer iaf hans mage, hehe!!



Tänkte jag skulle visa en mycket praktisk förvaring av dies om man har möjlighet och (inte är rädd om möbeln).. Hade ju innan köpt en massa övningkörningsskyltar som jag limmade på kraftig kartong och hade en massa fack i en portfölj.. Nja inte den klyftigaste ideén för allt ramlade av när jag bläddrade , så bestämde mej för att limma upp det istället på min bokhyllegavel..




Så nu ser jag EXAKT vad jag har med en gång och lät att plocka och sätta dit igen..
 Hur förvarar ni era dies?

Må gott .
ToodeLoo =)





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...