fredag 24 mars 2017

Atc utmaning 15 mars för Skaparlusten

Jepp då var jag med denna gången med på Skaparlustens Atc utmaning som går varje månad och temat denna gång , var att tolka en sångtext. Lite klurigare men vem gillar inte utmaningar .. Hmmm..

 Kanske "moi".. iaf så fick jag ihop 2 st  (när jag inte trodde jag skulle få ihop någon alls) men den första är ju Johnny Cach "Ring of fire " med bara cardstock .
 Körde på orange bakgrund iom topparna ska vara lite i den färgen , resten målade jag rött och klippte ut allt på frihand förutom cirkeln som ringen gjordes med hjälp av en dies och så lite bokstäver från Primas Statement stickers  med lite 3 d kuddar och lite glossy accent (favorit) så vart det klart ;)

 Den andra utgick jag med vad jag hittade så fann ett glashjärta och boom så var det´n sångtiteln låst , givetvis från Blondies gamla hit!
Körde med svart cardstock , blandade ihop crackle paint med lite svart chalkboard, torkade och lade på lite inka gold för shimmereffekt och ritade lite svarta streck med svart penna , hjärtat fäste jag på vitt papper lite knyckligt så blev det också lite 3 d aktig effekt och för att höja krackeleringen och bokstäverna kommer från samma pad... ;)
  Nu är det soligt så ut och få lite 3d (höll jag på att säga ) hehe scrappskadad kanske ;) D -vitaminer kan behövas;)
Må gott och
Toodeloo ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...