onsdag 8 mars 2017

Scrapbooking kit och kort bl a...

Så här vackert kort gjorde jag till min kära väninna , tack vare dessa kit från USA är det lite lättare att komponera ihop små kort etc..





 Är jättenöjd. Det är bara frakten som är lite dyr men har detta ett tag , så mycket fint och många bra kvalitetsaker ;)
 Detta hitade jag på en sida på FB, så glad att de har lagt till en gammal serie igen  som enligt mej är den finaste av dem alla hos graphic 45 ,"The olde curiosity shopper "

Ett kort till från kitet.


 Skulle gå på dop och ville inte klippa för mycket så gjorde en sådan här variant istället , funkade det med..

 Var på art journaling , och temat var fluffigt och med fjädrar typ , så blev mina varianter så här ..hehe

 Men så gick jag och snubblade och bröt fantimej handleden så blev gipsad. Tack o lov att det var vänstran iom jag är högerhänt så kunde göra lite ändå men pyssla var inte lätt men till sist fick jag krup och kom ihåg jag hade stickringar så bra tillfälle att använda mej av dem så det gick jättebra då jag bara behövde hålla lite nätt , så det blev ett par set av halskragar och mössor , hehe :)



 De var mycket uppskattade plus jag själv har ett set , påminner lite om selma setet från julkalenderna så det var ju skoj och så är det ju fortfarande lite vinter så skönt man kan använda dem då .. Ha det gott och se vart ni går vilket jag inte gjorde så inte kul ..

ToodeLooo ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...