onsdag 16 december 2009

Julutställning..

Man måste ju skicka lite julkort ,men jag tillhör inte den gruppen som scrappar utan den gruppen som målar o ritar lite istället..så blev inspirerad av syrrans handmålade kort ,så enkelt men snyggt o gjort med eftertanke..så då blev det så här..
syrrans:

Denna har jag gjort till mina stickerskovänner o en o annan som jag retas med..hehe..
Det e VISST det tufft att sticka o gärna med döskalle kepsen på ! Säger jag till min mc väninna,hahaa..man kan faktiskt sticka döskallar o sånt så de å e det inte alls mesigt...

Annars har vi vart på julmarknad i helgen ,min väninna ställde ut lite verk..

Påminner lite om Gunilla Mann lr rättare sagt hon påminner om väninnans verk ,så det så..

Var lite betongsaker oxå..

Gillade skarpt denna ljusstake..

Syrran ringde idag o tackade för julklappen ,det var dessa två..Fast den med fiskarna passade inte så hon fick klura ut ett sått som funka,kan inte visa den bilden för jag telefonen krånglar med överföringen..men så fin , o det matchar filten som jag gjorde tidigare ,så snyggaste vagnen i stada!! haha..

ha en bra o snöig vecka
ToodelOO

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder ,gillade tavlrna och snöskide gubben :)) den var cool.

Kram Jenny

Jenny sa...

WOW, så fina tavlor!!!
Och såna däringa betong-fågelbad har jag funderat lääääänge på om jag skulle ta och göra någon gång...Hehe!
Jag har ju rabarberblad här när det blir "säsong"!

Kram på dej!
//Jenny
Och tusen tack för julkortet....och "klappen" har jag INTE öppnat ännu...men tack på förhand i alla fall!
Kramis igen..

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojsan!!
Måste med göra julkort!!
Oj vilka vackra tavlor..fin utställnng o jätte fina adventsljustakar!
Välkommen in på polkacupcakes!!!

~~JULKRAMAR ♥ MILLAN~~

MOONLOVER´S sa...

Härliga tavlor =)
Vill ha =)
Trevlig helg på dig.
Kram

Jenny sa...

Hej!
Du...helt "off topic"....
Din Gubbe ska möjligtvis inte uppåt våra trakter dom närmaste dagarna va?
Bara kollar....(:
Kram och ha en skön fredagkväll!
//Jenny

Helena sa...

Vad mycket fint. Tavlorna var helt underbara
God Jul!!
/Hella

Crochetta sa...

Jag tror det är väldigt tunt garn jag stickar i, för jag använder stickor 2½, för mig är det i alla fall väldigt tunna stickor (ser ju ut som grillspett haha).

Caroline sa...

Vilka häftiga fiskar!! Jättefin blogg =) God jul

Emilia sa...

Härliga kort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...