fredag 7 januari 2011

Så här är det..

Till er som vunnit böckerna från min sista tävling.

Har haft ett samarbete med dem som lottar ut boken som jag hade på min sista tävling.Så till er som vann dem.De är på väg.
Det har ju varit en massa ledighet så tippar på nästa vecka lr snarast att de kommer.Ni kan väl hojta till om de kommit/lr inte kommit.

Annars så är jag TRÖÖÖÖÖÖTT..
Har nästan ingen ork till nåt,och håller på med en bolero som jag inte får rätt på så det är tröttsamt..hehe..

Iaf så önskar jag er en härlig "vanlig" helg.Nu är det slut på alla storhelger,sköönt o snart ska julen ut..

ToodeLooo

2 kommentarer:

4U2 sa...

Trött med. Hojtar till när den kommer. Det är mkt som varit upp och ner pga av helgerna.

Hedvig sa...

Också trött... Men det kanske är naturligt efter alla helger och så. Lite skönt att vardagen är tillbaka. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...