lördag 11 juni 2011

Äntligen Fredag

Så var det fredag igen och jag hann bli klar med min virkade topp! !YEAH!!
Den skulle jag ha för det var en speciell dag igår..Barnens kusins student!! Där blev oxå till att göra ett par improviserade pulsvärmare, men då det unnehåller bomull/akryl så fick det bli lite mer på handen oxå..

Detta var en rolig virkning allt som allt och jag blev biten så det ska göras en likadan top i svart med..
Men det var rätt så kyligt på kvällen så pulsvärmarna byttes ut mot torgvantar i ull och det var tur, för det var kallt om händerna annars..

Fick en ny parfym på posten oxå så det var skoj att få dofta lite annorlunda för visst är det så att parfymer/goda dofter är så härligt för välbefinnandet!!

Vi hade ju tur med vädret ändå ,för det var soligt för det kunde faktiskt vart regnigt ,stormigt o fruktasnsvärt kallt..Brr..
Men nu var det helt ok och god mat och trevligt hade vi så idag är det en slöardag där ute i goa värmen så nu ska jag ut o sola igen..

ToodelOO =)

17 kommentarer:

Emilia sa...

Vilken supersnygg topp - och pulsvärmarna var också fina!

blueb3ll sa...

Jättefina! Har du något mönster till pulsvärmarna?

Pixi sa...

Tack så mycket!!
Vad kul att ni gillade pulsvärmarna,sj tyckte jag de blev sådär,hehe där ser man vad man kan tycka olika!!
Nä inget mönster tyvärr på dem ,improviserade lite utifrån topens mönster men det kan du säkert oxå fixa galant.blueb311
=)

Myggan sa...

Toppen blev supersnygg! Och vilka fina handledsvärmare, som smycken.
/Anna

Jenny sa...

Det här var verkligen supersnyggt, Pixi!! Topen var kanon och dom där handledsvärmarna...var ju KANON!!! Som sagt...riktiga smyckan och så snyggt när man tar upp stil och färg från topen. Känns liksom mer "helt" då!
Nya parfymer är ALLTID ljuvligt! Älskar också dofter... ;))

Kram, Jenny

4U2 sa...

Här har vi haft varma kvällar och regnet de hotat med kom inte men nu, nu verkar det som det skall komma och det vore behövlig för våra blommor.

Anita Tørmoen sa...

Sommertoppen var virkelig fin:)

Katrina sa...

Åh vilken otroligt snygg tröja! Du måste va såå stolt. :-) Har du följt mönster på den? Ser så avancerat ut!
Jag såg förut att du hade tävling, fast då jag just vunnit två tävlingar så tänkte jag att nån annan kan få vinna denna gång. :-D Haha!
Jag har också en tävling, kolla in den!

Fiff sa...

Toppen är jättefin ju!

Evas Pyssel sa...

Den toppen var riktigt söt och svart blir nog tjusigt. Torgvantar är de bästa "vantarna". Har upptäckt det många gånger. Kram Eva

mary-ann sa...

supersnygga både toppen och pulsvärmarna :))

Sanna sa...

Vad härlig toppen blev, färgen är urläcker. Torgvantarna var också jättefina.

Kram

Cattis sa...

Oh, så fin topp och pulsvärmare.

Iwona Eriksson sa...

Vilken fin topp, och söta pulsvärmare! Duktig du är:)

Hedvig sa...

Wow, vilken snygg topp! Riktigt häftigt med pulsvärmarna till också.:)

Kram

Marifetane hobi sa...

harika bir bluz eline sağlık sevgiler.

Anonym sa...

Åh så snygg top !
Härlig blogg du har !!
Mvh Ingrid G

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...