tisdag 7 juni 2011

Sol i sinne sol i minnet..=)

OJOJ!! Vilket väder vi hade igår! 28 grader var det här så då kunde man inte vara hemma ..så vi bestämde att vi fick ha en körrunda igår och sagt och gjort.
Skönt det fläktade lite men oxå skönt jag fick gjort min solhatt!!Mycket passande för att åka sån här bil!


Vi åkte mot ett av våra favoritställen..Knäbäckshusen utanför Simrishamn..
(Bilderna blev lite dassiga tyvärr för dem kom inte till sin rätt ) Det är fantastiskt här,ser ut som man kommit utomlands.
Förr kunde man plocka en massa bärnsten här men nu förtiden är det mest bara gråsten ,men det är hemskt vackert ändå!
Här är det väldigt nära till Stenshuvud men när jag fotade på det hållet så blev bilden så här!HAHA
Ganska fräckt !
Sen åt vi inne i Brösarp som fortfarande är en mysig liten fin by och avslutade dagen med att lägga sej i hammocken efter att ha ätit dessa söta gubbar..Mums!
Tog detta fotot oxå innan,det är verkligen sommar, det här inlägget och det ska jag suga på länge, för idag var det en riktigt bra dag!

ToodelOo =)

10 kommentarer:

Cattis sa...

Underbara Knäbäckshusen. Vi gifte oss där i lilla fina kapellet för 7 år sedan. Underbart, Hoppas ni hade en fin dag.

kramkram

Hedvig sa...

Men guuud vad härligt det ser ut! :)

Jenny sa...

Men duuuu...det borde vara förbjudet att frestas på det där viset!
Jag vill också vara där på den sandstranden...NUUUU!
Nä, kanske inte precis nu, för i dag e jag nog "för invalido"...men JISSES AMALIA vad gott ni ser ut att ha haft det!
Och det är dej väl unnat!
Snygg hatt!

Kram på dej och tack för att du visar dessa ljuvliga bilder!
Jenny

Evas Pyssel sa...

Oh vad fint det är där. Har varit både hitan och ditan i Skåne men aldrig där. Måste komma ihåg bara !!! Har faktiskt mina rötter från farssidan i Simrislund.Det känns lite när man kommer dit.
Fina bilder och så fin hatt. Sådan behövs på lilla huvet nu i hettan. Kram Eva

Anita Tørmoen sa...

Der ser det nydelig ut:) Fin solhatt:)

Maria sa...

Vilken härlig dag ni hade! Vi har haft +30 drygt idag... Liiiite för varmt när man ska jobba. Det går åt mycket vatten....

Oljekritan sa...

åh vilken fin hatt...skulle man ha!! Vad fint det ser ut på dina foton..underbart!!kram karina

4U2 sa...

Nog är det sommar alltid! :)

Sunna sa...

dit vill jag åka

Nettan sa...

Mmmm härliga bilder.... behöver nog ta en sväng söderut i sommar =)
Din sommarhatt är så snygg! Funkar den bra även i denna värme? Jag behöver också solhatt, men har dragit mig för att virka...
Ha det fortsatt gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...